fotbollsbrud.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Som du kanske märkt har vi bytt tema här på bloggen! Blev det bra?
 
Idag vaknade jag ganska sent. Gick upp vid kvart i 12.grymt skönt.
Gjorde ingenting fram till halv tre då jag blev upphämtad av Melinda och vi åkte in till yogabolaget för att yoga med laget! Vi blir sponsrade av "Yogabolaget" och då fick vi tre pass att gå på!
Tyckte det var grymt kul! fotade tyvärr ingenting men det var supermysigt med fårskinns mattor och tända ljus.
Fast för mig som kanske inte är så jättevig var det ganska tufft eftersom vi mest körde stretching. Men om ni är sugna så tycker jag lätt att det är värt pengarna.
 
Efter det kom jag hem och duschade, åt gulaschsoppa och satte mig vid datorn.
måste städa sovrummet och badrummet nu. :( men det måste verkligen göras. vi hörs!
//Maja
 
 
Kommentera inlägget här: